buurp!

Datum: 2010-01-08 Tid: 17:17:10

Nu är jag mätt! Har precis ätit pannkakor, oj jösses. Snacka om att man blir mycket mättare när man gör dom på fullkornsvetemjöl =)

Senare ska jag nog till Nicole en sväng, och sen till Sarah. Inte säkert än, vi får se helt enkelt. Men nånting ska jag iaf hitta på ikväll =)

Förresten. Efter jag simmade idag så satte jag mig i bubbelpoolen en sväng. Satt två utländska karlar där och råstirrade på mina boobs! Försökte ge dom "the mad eye" men det totalignorerade dom. Var nästan så man ville slänga av sig bikiniöverdelen och skrika "Men kolla då för helvete!" och trycka upp pattarna i fejjan på dom. Men det hade säkerligen inte gett önskad effekt (att de skulle skämmas över sitt beteende). Ush, fy och blä för såna karlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback