aaw!

Datum: 2010-01-04 Tid: 16:18:28

Patrik ville ju ge Moa en julklapp, så han brände Erik Grönwalls skiva och skickade på posten till henne (han är ju på Gotland nu). Snacka om att min syster blev glad! Såhär har hon skrivit i sin blogg:

Theresé's nästan kille patrik han har bränt ERIK SKIVAN och skickat till mig på posten :D asså snacka om snäll, patrik om du ser detta så : tkr jag väldigt bra om dig och du och tess skulle bli bra tsm, dessutom var det välldigt snällt och omtänksamt att göra så :D du är .... BÄST :DD   TACK! :)

Aaw! =) Glad att folk runtomkring mig tycker om Patrik. Det är svårt att inte göra det faktiskt! Men vi är fortfarande inte tillsammans, får se hur det blir med den saken =)

Kommentarer
Postat av: patrik

fan vad glad man blir av att läsa sånt:P

Datum: 2010-01-04 Tid: 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback