vår eftermiddag

Datum: 2010-12-08 Tid: 19:06:10

I eftermiddag har jag, Adrian och vår kontaktperson sorterat Adrians gamla kläder som är för små. Det blev en hel del från skåpen, men jag har några papperskassar i källaren med. Får la se när man tar o sorterar dom... Frågan är nu vad jag ska göra med allt. Känns lite knäppt att sälja kläderna. Kanske skänker dom till välgörenhet? Jag vet inte. En del kläder är helt nya och aldrig använda.

Nu ska jag ta och leka lite med Adrian. Han brukar vara jättetrött vid denna tiden, men nu kryper han omkring och är hur pigg som helst. Han ska inte kunna hålla ögonen öppna när vi lekt klart ;) Tjo!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! skynda dej in på min blogg, och svara på dagens fråga :)

Datum: 2010-12-08 Tid: 20:29:49
http://cheyenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback