bara adrian

Datum: 2010-12-05 Tid: 11:43:28

Snacka om att jag inte har någon lust att skriva här längre! Oh well, vi får la se om bloggen blir kvar.

Så länge uppdaterar jag om min goe son! Det är alltid roligt att skriva om honom! Han kryper ju som ni vet. Vet ni att han klappar händerna och vinkar? Eller att han ställer sig mot möbler? Något ni garanterat inte vet iallafall är att han idag gick utefter vardagsrumsbordet! =) Det gjorde han första gången idag, min duktiga pojk! Men nu får han allt ta och lugna sig, jag hänger inte med, haha! Han ställer sig upp på fötterna också och har samtidigt händerna i golvet. Han lär sig nya saker så grymt fort! Vart är min lilla bebis?! Men det är samtidigt så himla roligt, stolt som en tupp blir man när han kan något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback