sjukt läskigt

Datum: 2010-12-13 Tid: 13:32:57

Finns en sida på facebook: R.I.P Taimour Abdulwahab our brother and friend! En hyllningssida till självmordsbombaren. Hur sjukt är inte det? Har anmält sidan och hoppas många med mig gör det. Står bland annat: I was just praying and god was told me that I should not listen to what Swedish people have to say due they are a very week people and many of them are just gays or alcoholics. You Racists should be a shame coming to a memorial page and say racist things. It's a real shame that none of you died. Over 9000 should have died. Swedish people deserve to die. Allha Akbar! Holy war!

Swedish people deserve to die!?!?! Vad har vi att vänta? Inbördeskrig? Fler självmordsattentat? Tredje världskriget? Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt lite skraj nu för vad som kan komma att hända. Kan någon säga att det inte kommer hända något mer!? Snälla! Nu börjar jag undra vad det är för värld jag har satt Adrian till, när sånt här händer så nära. Det är sinnessjukt och jävligt läskigt!

Kommentarer
Postat av: Elli

Presskonferensen som hölls, ombads alla att INTE dra förhastade slutsatser! :O Det är otäckt hur det är. Och faktiskt, för att skydda vårat land och vårt eget folk, så bör vi just bli rädda och göra någonting åt det. Som det är nu ska Sverige bara vänta tills det händer igen. Och igen, och igen... Hur länge då?

Datum: 2010-12-13 Tid: 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback