människor är generösa!

Datum: 2010-12-09 Tid: 16:27:43

Igår fick jag ett samtal av en helt okänd kvinna. Hon frågade hur hon skulle gå tillväga om hon ville ge Hailey en julklapp. Jag blev helt paff och frågade vad för slags julklapp och hon svarade pengar. Gav henne ett kontonummer som är öppnat för Hailey och hon nämnde summan hon ville sätta in. Hur snällt är inte det? Hon har aldrig träffat Rachel eller Hailey men ville hjälpa! ♥ Det finns helt underbara människor har det visat sig.

Och för ett par dagar sen fick jag ett mail på facebook från tre tjejer som gick i trean på gymnasiet. De ville göra en barnbok som projektarbete (som man alltid gör i trean) för att sälja, och sen skänka pengarna till Hailey. Underbar tanke! Jag blir helt rörd när människor visar sig så generösa och hjälpsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback