lite pladder som vanligt

Datum: 2010-12-08 Tid: 15:01:10

Jag fick inte mycket sömn inatt inte. Adrian hade svårt att sova så jag fick springa upp och ner jag vet inte hur många gånger. Tappade räkningen till slut. Idag har vi inte gjort mycket alls. Mammi skjutsade oss så vi fick handlat lite, tack! Och så har vi fikat på frallor och kaffe, nomnom!

EK har varit på Gekås idag, så hon var snäll och köpte med sig en åkpåse till Adrian ^^ Efterlyste någon på fejjan som skulle dit som kanske kunde köpa en till mig och då sa hon att hon kunde. Tack så mycket vännen! Väldigt uppskattat ska du veta ♥

Annars då!? Hittat en blogg som handlar om en tjej som blev gravid när hon var 14, nu är hon 15 och nybliven mamma. Här hittar ni hennes blogg om ni vill kika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback