köpa julklappar!

Datum: 2010-12-20 Tid: 12:09:09

Vaknade klockan elva idag! Gud så skönt att sova ut! Dock har jag vaknat till några gånger tidigare men tvingat mig att somna om. Saknar Adrian, det är tomt hemma utan honom! Men jag behöver vara lite barnledig, bara rå om mig själv. Och han kommer hem imorgon bitti! =)

Idag ska jag ner på stan och köpa julklappar med Bemma-mannen. Ser jag fram emot! Adrians gammelfarmor satte in pengar så jag kan köpa en julklapp från henne och gammelfarfar till honom. Han tackar! =) Åh, nu ser jag fram emot julafton! Det har jag inte gjort innan ^^

Jag brukar vara en sån som älskar julen! Älskar att köpa julklappar och mysa dagarna innan jul. Nu är det så skönt att den känslan har infunnit sig. Var lite orolig över att den inte skulle göra det. I år ska jag och Adrian fira julen med mammi, syster, mormor, bror, mia och de 2 brorsönerna. Ile är o jobbar, tråkigt! Pappa och dom åker till New York över jul. Folk undrar om inte jag ville åka med. Nej, det vill jag inte. Alldeles för stor stad för mig, läbbigt ju ;) Hoppas ni får kul iallafall! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

Datum: 2010-12-21 Tid: 01:33:57
http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback