julklapparna klara

Datum: 2010-12-20 Tid: 19:14:05

Vilken julklappsjakt det blev med Emma! Lång, jobbig, spännande och alldeles underbar! Eller nåt. Fick tag på allt jag och Adrian ska ge bort och jag är nöjd ^^ På vägen hem så kom det ingen buss på 45 minuter (de går en gång i halvtimmen). Till slut tog jag pensionärsbussen, och jäklar vad kall jag var.

Har slått in och donat med alla julklappar nu. Tur att det bara är jul en gång om året! Jag är absolut inte bra på att slå in saker så paketen ser ut som "hej kom och hjälp mig men ingen kom!". Men man ser inte vad de innehåller och jag antar att det är det som är meningen ^^

Fast jag är inte alls klar kom jag på. Men de julklapparna är det ingen brådska med ännu. Efter nyår träffar vi dom som ska få ^^

Jag älskar att ge bort julklappar! Det är roligare att ge än att få, även om få är väldigt roligt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback