idag och imorgon

Datum: 2010-12-22 Tid: 19:43:50

Imorses vaknade Adrian vid fem och ville inte somna om. Skit! tänkte jag, men mammi var så snäll och gick upp med honom. Taaack! Jag sov vidare till ca 9 ^^ Idag har mammi och mormor bakat en massa bullar och en sockerkaka, namnam! Och mammi har även gjort iordning skinkan, ännu mera namnam! Ska ta mig en knäckemacka med senap och skinka sen =) Imorgon ska jag göra julstjärnor (finska kakor, lägger in bild nedanför). Mormor gjorde degen idag ^^ Och imorgon kommer bror och hans familj! Wiiiho, vad roligt det ska bli! Nu längtar jag verkligen till julafton, se alla öppna sina julklappar och äta den goda maten. Åh, vad jag älskar julen!

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår flera roliga tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på SUMOpix värde 300:-

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Det är lätt att delta i alla och det är få deltagare, alltså större vinstchans! Välkommen in och delta!

Datum: 2010-12-22 Tid: 20:12:23
http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Åh stjärnor :) God Jul till er.

Datum: 2010-12-24 Tid: 06:24:24
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback