hej igen ;)

Datum: 2010-12-28 Tid: 20:06:39

Nu har jag inte uppdaterat på länge! Det har bara blivit så. God jul i efterskott får man väl säga! Hoppas ni alla hade en bra jul med god mat och många klappar. Själv firade vi hos mammi som jag skrev innan, riktigt bra tycker jag att det var. Adrian fick en liten keybord, ett musikset, en leksaksgiraff och nappar av mig. Av gammelfarmors och farfars pengar som han fick köpte jag kläder åt honom, jättefina. Av morbror med familj fick han en sån där leksak där man kan hamra ner stolpar eller vad man ska säga (sen vänder man på den och hamrar igen, osv osv). Av mormor och ukki fick han en jättesöt mjukisdress, men det var i förskott och det har jag för mig att jag skrivit. Och av gammelmormor fick han ett par jättefina stickade sockor! Jag fick bodylotion, duschkräm och en lipbalm av mammi, en tidning + cd-skiva av Moa och stickade sockor och en bingolott av mormor =) Mina julklappar jag gav var också uppskattade, men det blir för mkt att skriva. Men bra var dom allt, om jag får säga min mening. Maten var awesome, ja. Hela dagen var jättebra! Kalle var ju ett måste, den traditionen hoppas jag Adrian gillar lika mycket som jag har gjort under min uppväxt!

Annars under dessa dagar har vi bara umgåtts och tagit det lugnt. Adrian har fått en tand till och två är på g. Under hela tiden har vi varit ute hos mammi, det är så jäkla skönt att vara där. Men nu är vi hemma och har besök av Kenth från Sthlm just nu och tillvaron är lugn och skön. Jag kunde väl ha varit lite piggare. Har mest legat på golvet med Adrian idag och lekt. Han har passat på att attackera mig med pussar över både näsa och mun samtidigt, slitit mig i håret, klättrat på mig och bonkat mig i ansiktet. Sötnöt, eller vad, haha!? Vi alla tre sov lite sen middag idag, så Adrian får vara vaken lite till. Mysigt! Sen så har han badat ikväll vilket är en favoritsyssla både för honom och mig. Han älskar det!

Förutom detta så är det nog inget särskilt som hänt. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback