dona o fixa

Datum: 2010-12-21 Tid: 12:16:52

Minns ni att jag skrev att jag vände upp och ner på hela lägenheten när jag letade efter ett papper!? Ringde idag och frågade om pappret behövs eller hur jag ska göra. Nej, det behövdes inte. Åååh, jag blir så trött! Hade jag inte kunnat ringa samma dag och fått det beskedet? Då hade jag ju kunnat skicka in skiten för längesen! Har även donat med andra pappersgrejer. Som jag sa: Jag avskyr pappers-sverige!

Nu sitter pappa och dom på flyget till USA. Mina bröder ska få en överraskning på jul ^^ De ska få åka helikopter över New York City!!! Hur coolt är inte det? Och så ska de upp i Empire State Building. Men även här som sagt: Jag är inte avundsjuk, stora städer är inget för mig.

Adrian sover, mammi sitter och kollar på nyheterna och jag slöar. Senare ska vi iväg och köpa mormors julklapp och sen hämta henne på Landvetter. Ska bli så roligt att träffa mormor igen! Dagen innan julafton blir första gången som hon träffar min brors söner, spännande! (Det är så dumt att hela våran släkt är utspridd över hela landet. Vi har inte råd att träffas så ofta.)

Nej, nu ska jag packa lite saker jag ska ha med till mammi över jul. 13 julklappar har jag med mig! Wiiho! Någon undrade hur mycket jag lägger ner på julklappar. Det är min lilla hemlis ;) Fast ärligt talat så vet jag inte hur mycket jag betalat detta år. Rätt mycket, skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback