besök ^^

Datum: 2010-12-12 Tid: 18:14:35

Jag och Adrian fick besök av Bexx och Julle o deras lilla vovve tidigare. Adrian blev helt fascinerad av hunden som fortfarande är en valp. Men en grymt duktig valp som lät Adrian peta den i näsan med tårna och ge ett och annat tjuvnyp utan att bli arg ;) Alltid lika trevligt att snacka lite skit med Bexx o Julle. Och de behandlade hunden som deras egen lilla bebis! Jag vill också ha vovve, men har varken råd eller tid.

Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Adrian har inte sovit alls mycket idag, en timme sammanlagt tror jag. Vetefasiken hur vi ska göra med det där för nu är han trött som fasen, som igår... Hur ofta och när sov era bebisar i 8-9 månaders åldern?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wilmer sover i ca en till två timmar på dagen en gång, Sedan lägger jag han vid 6 tiden på kvällen och vaknar 7

Datum: 2010-12-12 Tid: 18:32:07
Postat av: Elli

Våran lilla sover middag en gången ½-2 timmar (har gjort sedan hon var ett halvår, nu är hon strax över året). Somnar oftast vid 20-21, vaknar runt 7.

Datum: 2010-12-12 Tid: 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback