bara positiva listan idag

Datum: 2010-12-02 Tid: 21:14:45

Dagens positiva lista (har inget annat att uppdatera om):
- Spädis var underbart som vanligt. Adrian kröp omkring och utforskar läget, min mentor sa att han är en trygg bebis som vågar sticka ifrån mig på egen hand! ^^
- Adrian har för övrigt varit helt underbar idag! Så glad och gosig, till och med de gnälliga stunderna har vart goa. Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar den ungen!
- Jag har köpt mina brorsöners julklappar idag. Är nöjd med köpen och hoppas att de uppskattas (vilket jag tror). Bemma-mannen gjorde oss sällskap i stan, var ett tag sen man träffade henne.
- Mammi kom förbi med ett jättegulligt kläd-set till Adrian. Gråa mjukisbrallor med tillhörande luvtröja med lilla Tiger på ryggen. Så himla fint! Det tackar han för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback