woop woop! doooh!

Datum: 2010-08-17 Tid: 14:09:38

Jag har blivit beviljad underhållsstöd från försäkringskassan från och med juni månad. Det innebär lite extra klirr i kassan denna månaden för juni och juli! Tror iallafall att de betalar ut de två andra denna månaden. Just nu sitter jag i telefonkö för att meddela detta så de kan kolla upp mitt bostadsbidrag. Dessutom ska jag förlänga min föräldraledighet på samma gång! ^^

Just nu har jag plats 139 i kön, och klockan är 14.10. Uppdaterar när jag kommit fram för skojs skull ;)

Update; Det är faaan inte sant! Kom till plats nummer 7 i kön, och så kopplades samtalet ner! Va i helvete!? Aja, bara ringa igen då. Skit. Nu är klockan 14.36 förresten.

Update 2; Nu är klockan 15.11 och jag är klar med samtalet. Underhållstödet påverkar inte mitt bostadsbidrag (wiiiho!!!) och det med föräldraledigheten hade inte den handläggaren hand om. "Åh nej, ännu mera kö!" utbrast jag, men det behövdes inte. Hon direktkopplade mig till en annan handläggare på direkten, som tur var!

Trots att samtalet kopplades ner så gillar jag försäkringskassan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback