sicken lyckad kväll!

Datum: 2010-08-21 Tid: 02:53:14

Okej, ögonen går i kors. Dels av trötthet och dels av fylla. Vilken kväll! Började som sagt med middag på Lilla Krogen med Emma. Maten sög. Den var inte god nånstans, och då är det riktigt illa för att komma från mig som knappt har någe smaksinne. Nej, blää!

Koffa's spelning var riktigt grym! Han har utvecklats något så fruktansvärt på de åren jag inte sett honom uppträda. Behaglig röst som även kan ta i och faktiskt till och med köra riktigt ljusa toner! Efter honom var det något band som jag inte kommer ihåg namnet på, men fan så bra! Grawla till "Hazel eyes" av Kelly Clarkson, hade de inte sagt att det var den låten de spelade + att en kille sjöng med i refrängen hade jag aldrig hört att det var den låten. Men instrumentalt var det såå jäkla bra!

Biljarden då? Så himla roligt! Ju längre jag spelade ju fullare blev jag. Men jag är grym på biljard. Skitsamma om den vita kulan åker ner i hålet titt som tätt, jag fick ner många kulor! Det var helt rätt att köra biljard ikväll! ^^

Sen gick vi till Tonic, och tillåt mig känna mig lite som en bloggkändis! En fd kompis syster berättade att hon läste min blogg varje dag (Hej Mikaela!). Haha! Var kul att höra att hon läser! Sen träffade jag två kompisar till min brorsa Kim. Den ena har jag inte träffat på minst fem år och då var han en liten skitunge, nu har han växt till sig... jag kände inte igen honom! ;) Annars träffade jag lite annat löst folk, men inte alls så många som jag trodde jag skulle träffa på just där.

Tack till Emma, Jojje, Johan och David och alla andra som jag träffat på för en så jäkla bra kväll! Nu ska jag gå och sova och hoppas på att jag icke är bakfull imorgon!

Fast måste tillägga: Saknar min Adrian hur mkt som helst! Han blir fem månader idag (lördag)! Kan ni tänka er det? Han har levt fem månader, jag har varit mamma i fem månader, mina föräldrar med respektive har var morföräldrar i fem månader, gammelfarmor/farfar och gammelmormor i fem månader (och gammelmorfar i himlen)! Helt sinnes vad tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, hej therese xD

Datum: 2010-08-21 Tid: 22:39:48
Postat av: Tracy - PHOTOSHOP TIPS!!!

Säljer nu personliga bloggdesigner för ett kanonpris!! bara 30-70kr per desgin! Och då snackar vi om en hel design! Checka in bloggen för att se mina andra designer jag gjort ;)



http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

Datum: 2010-08-21 Tid: 22:57:16
http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback