torsdag

Datum: 2010-08-19 Tid: 16:45:47

Spädis var lika nice som vanligt! =) Skönt att vara tillbaka på allvar! Gjort barnmat där idag, väldigt spännande och väldigt lätt. Adrian ska få smaka lite senare vid det nya köksbordet!

Som ni kanske vet har ju inte jag haft ett köksbord på ett braa tag! Har inte haft råd. Men nu sitter jag och väntar på att mammi och Ile ska komma med ett som jag köpt från blocket. Bord + 6 stolar för 300 riksdaler. Jag har ju inte sett det, men jag hoppas det är fint! Såg fint ut på bilden iaf. Men det spelar ingen större roll, billigt som fan och det går att slipa och måla isf.

Skämt bort Adrian ytterligare idag också! Han har fått ett gosedjur som låter och en greppleksak. Kul som fasiken att köpa nya grejjer till Adrian när man väl har råd! Så jag passar på.

Nu blire en kopp kaffe o en cigg. Ska inte lägga mig så tidigt som igår, 21.30. Läste till 23.00 och idag har jag vart huuur seg som helst, och det skyller jag på för mycket sömn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback