shoppingplaner

Datum: 2010-08-18 Tid: 10:22:02

Gick in på sidan där väskan som jag vill använda som skötväska hade kommit in på lager igen. Det hade den inte. Skit också! Men efter att vi har varit på bvc så ska vi handla lite. Adrian behöver kläder i större storlek nu, de flesta kläder han har är strl 68 men de börjar bli lite tajta. Så lite 74-kläder ska vi kika efter samt dreggel-lappar att skydda kläderna med. Gud så ungen dregglar! Ska passa på att kika efter en väska som kan agera skötväska eftersom jag fick pengar av både pappa och farmor o farfar till ändamålet i tidig födelsedagspresent.

Var ju denna väskan jag ville ha!
Kanske finns liknande på t ex Intersport?

Nu har Adrian badat och efter det ville han äta lite, och sen sova. Då kunde jag passa på att duscha och nu sitter jag här och njuter av en kopp kaffe i lugnet! Skönt att vara nästan klar redan nu innan vi ska iväg! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det säkert, annars finns liknande i adidas

Datum: 2010-08-18 Tid: 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback