rubrik?

Datum: 2010-08-02 Tid: 18:25:59

Nu har både mammi och Jojje varit här. Mammi hade med sig frallor och massa pålägg! Helt underbart, var en nice surprise =) Suttit och tjötat massa skit med Jojje med, men fan så svårt det är att snacka om något annat än Adrian. Men Adrian är ju en stooor del av mitt liv, så det är väl kanske inte så konstigt.

Får se om jag orkar dra mig ner till Sarah sen. Adrian sover sin andra middag för dan, vilket är lite ovanligt. Kanske drar ner dit, beror på hur länge han sover ^^ Blir imorgon eller nån annan dag istället.

Och btw! Grejerna från blocket var inte sålda, så jag ska hämta dom imorgon! Wiie! Det känns nästan som jag har vunnit en miljon på lotto. Men bara nästan ;)

Detta för 300:- Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback