produktiv dag idag!

Datum: 2010-08-25 Tid: 19:05:27

Idag har jag varit produktiv! Så mkt som jag har gjort idag har jag inte gjort sen jag var gravid och "boade". Adrian och jag har badat tillsammans också för första gången. Han tyckte det var lite läskigt och jag tyckte det var mys! ^^ Får fortsätta med det så kanske han vänjer sig. Nu ska jag smörja in hans huvud och försöka få bort lite skorv. Ush vad sånt är äckligt att ta bort!

Imorgon är det äntligen spädis igen! Sen efter spädis ska jag till tandläkaren och därefter byta ett par brallor jag köpte till Adrian förra veckan. Adrian har strlk 68/74 och brallorna är 74 men är aaaastrånga! Antingen är det en felmärkning eller så är de bara små i storlekarna. Well well... Efter alla ärenden ska vi åka ut till mammi. Ska bli skönt att komma dit igen, känns som om det var väldigt längesen jag var där.

Vi får se om jag orkar göra Adde-mat senare. Kanske lika bra att ta det en annan dag, jag har ju inte direkt legat på latsidan idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback