partyplaner

Datum: 2010-08-21 Tid: 19:50:11

Det blir party nästa helg med! Mammi hade lovat för längesen att passa Adrian på min födelsedag, men jag hade inte tänkt fira eftersom jag var ut igår. Men mammi insisterade. Och ju mer jag tänker på det desto mer lockande känns det =) Så nu har jag dragit ihop ett gäng som jag vill fira med, och det finns säkert fler jag ska fråga.

Adrian har varit så gosig idag, guud så jag älskar honom! Helt sjukt att han redan är fem månader gammal, vart har tiden tagit vägen? =)

Nu ska jag mysa lite med honom och sen ska han sova. Vi kämpar lite med det där med att somna i sängen. Han vill inte riktigt det, men jag står på mig. Gäller att vara envis redan nu så han lär sig tills han blir större, jag vill inte vara en sån mamma som måste sitta vid sängkanten flera timmar varje kväll ;) Fast obligatoriskt ska vara nattsaga varje kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback