oj oj oj!

Datum: 2010-08-03 Tid: 10:29:54

Igår skulle jag vara duktig och lägga mig tidigt, hamnade i sängen innan klockan tolv. Men kunde jag sova då? Nej! Låg och vred och vände mig till halv två ungefär, sen gick jag upp och satte på datorn igen. Vad stöter jag på då? Datorproblem! Pratade av min irritation till Emma i telefon som var vaken, sen somnade jag väl runt 4.  Tänkte att "ja, nu kommer ju jag vara utvilad imorgon! Eller iiinte" innan jag somnade. Men Adrian verkade ha förstått det, för det var mammi som väckte mig genom att ringa 09.50, och Adde hade inte väckt mig än! Men han låg i sin säng och jollrade =) Min snälla pojke!

Dock börjar Adrian bli förkyld! Ögonen rinner (han hade en gul stor glucka i ögonvrån) och näsan är snorig. Och så har han nog lite småfeber, så han fick lite alvedon. Det är bara att börja padda med ögonvatten, suga snor med näsfridan (its funny) och gosa honom frisk =)

Det var väl allt för stunden! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback