nu jävlar får det vara nog!

Datum: 2010-08-07 Tid: 16:26:51

Ja, som rubriken antyder så får det fanimej vara nog! Dammtussarna och hårbollarna (jag tappar ju så otroligt mycket hår!) tror de styr i detta hemmet, men det ska de ha klart för sig: Jag bestämmer här! Så jag tog tag i städningen och eliminerade skiten. Dammsuga är verkligen ett sysslogöra från helvetet. Fan så tråkigt och jobbigt det är! Nu sitter jag här svettig som få, men är inte färdig.

Däremot måste jag säga att jag är smart! Istället för att slita fram dammtrasor o sånt så dammar jag hyllor och andra ytor med dammsugaren. Sätter bara fast en speciellt munstycke för det och så blir det dammat i ett nafs. Jag tycker inte att spraymedel och annat funkar för att "hålla dammet borta" så då kan man lika gärna göra som jag. Dammet kommer tillbaka lika snabbt oavsett.

Nu vaknade lillfisen. Ska försöka få honom att somna om så jag kan fortsätta städa. Nu när jag ändå kommit igång liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback