nattinatt!

Datum: 2010-08-19 Tid: 21:46:13

Nu ska jag hoppa i säng, läsa lite innan jag ska sova =) Fjärde boken av Twilight är det jag är inne på, började väl läsa första för en och en halv vecka sen. Det går fort vill jag lova, jag fastnar!

Imorgon blir fullt upp! Först ska jag till Knalleland med Nicole och kolla efter en duk eller liknande och annat smått och gott. Adrian blir upphämtad av mormor sin, så jag är barnledig tills på lördag nån gång. Sen på kvällskvisten ska jag möta upp Emma för att ta en cider på Lilla Krogen och därefter gå på en kompis spelning. Efter det drar jag och några till vidare och lirar biljard och tar några kalla. Awesome! På lördag ska jag sova länge, blir till att stänga av ljudet på telefonerna för av någon jäkla anledning får folk för sig att ringa och väcka mig på mina sovmornar! Lägg av med det! ;)

Nä, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback