möte avklarat

Datum: 2010-08-09 Tid: 17:08:22

Nu har jag och Adde handlat, varit på möte, träffade Emma på busstorget som snabbast och stötte på Sarah på gården. Käkat har jag gjort och... nu då? Jaja, det ger sig. Adde var duktig som fasen på mötet iallafall, snäll hela tiden! Jag kunde ju inte komma med så mycket info, så vi får se helt enkelt om pappan hittas. Nu är bollen i rullning iallafall =)

Imorgon kommer syrran, en kompis till henne och mammis vovve Isak. Syrran o hunden ska vara här medan mammi och Ile åker till finland. Blir lite extra klirr i kassan ;) Men tyckte att Moa kommer nog inte ha särskilt kul med bara mig och Adrian, så hon fick ta med en kompis. Denna kompisen stannar tre dagar och byts ut till en annan sen som stannar i två, tre dagar... Fritidsgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback