min trötta bebis!

Datum: 2010-08-03 Tid: 21:34:49

Adrian var ju guckig i ögonen, snorig och hostig när han vaknade imorses. Har försökt kurera honom bäst jag kan, och nu ikväll har han verkligen varit jättetrött! Han har sovit flera timmar jämte mig i soffan så vi får väl se hur han sover inatt. Bra hoppas jag med tanke på att jag behöver min sömn efter den kassa natten som var (dock tror jag att jag har översovit igen och att kroppen helt enkelt var trött på att sova). Hoppas iallafall att min bebis blir frisk pojke snart!

Imorgon kommer Kimpah och Mia förbi på en snabbfika! De har varit i Skåne och kollat lägenhet, så passar de på att ta svängen förbi här =) Dock är inte mina brorsöner med, de är hos sin mormor. Haha, min braor skau bli skauning! Undra om han får dialekten med ^^

Som det verkar så är inte Adrian sömnig längre. Han ligger i sin säng och pratar. Jag lät honom nog sova för länge, så ja... vi får se hur natten går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback