min son är underbar!

Datum: 2010-08-22 Tid: 23:14:01

Vilken dag det har varit! Adrian har varit helt underbar, det är helt sjukt hur ett enda leende från lillfisen kan värma upp hela mig! Det enda han trilskades med var när han skulle sova middag. Han var så trött så ögonen gick i kors, men så fort jag la honom i sängen började han gallskrika. Men jag ska ju vara konsekvent med det där, så med jämna mellanrum gick jag in och lugnade honom. Till slut gick det =) Var likadant med nattningen, men det gick också till slut.

Fick dock reda på något jäkligt tråkigt idag, som jag inte tänker förlåta. Måttet är rågat, bägaren har runnit över, och alla andra liknande uttryck. Sak på sak på sak, till slut kan man inte förlåta längre.

Ikväll har jag förresten läst ut fjärde boken ur Twilight-serien. Äntligen! Men vem kan jag bok-klubba med? Bemma har ju inte läst andra boken klart än... Oh well.

Nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback