little update

Datum: 2010-08-08 Tid: 13:01:37

Jäklar vilken sovmorgon jag fick av Adrian! Skönt, men inte så bra. När han till slut ville gå upp så låg han med fötterna på kudden och på mage. Jösses vad han vrider o vänder på sig! Min duktiga pojke! ^^

Har börjat läsa första boken i Twilight-serien, myyyycket bra! Över min förväntan, och jag verkligen ser alla karaktärer som om det vore film. Fastnade i boken inatt (och förra natten). Ikväll läser jag nog ut den.

Annars då? Det regnar här. Skitväder! Jag tänker inte gå ut. Och än så länge verkar Nanen (nya mjölkersättningen) funka bra. Han har ätit två flaskor idag och inget tecken på magont =)

Kommentarer
Postat av: Bemma

Köpte andra boken igår och ska börja läsa på den idag. Hoppas den är lika bra som den första ^^

Datum: 2010-08-08 Tid: 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback