läkaren

Datum: 2010-08-11 Tid: 09:29:08

Nu har jag gjort mig iordning för att åka till läkaren och ta lite prover och så, hoppas det berättar varför jag tappar så mycket hår. Personligen så tror jag att det har att göra med graviditeten och att jag inte äter så varierat med vitaminer och liknande. Vi får se.

Adrian stannar hemma med moster Moa. Skönt det, så slipper jag krångla med vagn och så. Tror Moa klarar det galant, hon är mogen för sin ålder =) Men har frågat Sarah och Moa kan ringa henne om hon behöver hjälp, gött med vänner som bor nära! ^^

Hann inte duscha heller innan jag åker, så fick bli en "mammadusch", tvätta av sig med våtservetter. Haha! Så B!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan vara stress symtom också Tess :/ . :) Kram

Datum: 2010-08-11 Tid: 10:22:41
http://ung2barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback