läkarbesöket

Datum: 2010-08-11 Tid: 13:46:47

Nu har jag varit hos läkaren. Hon kollade igenom min hårbotten och det var det enda som gjordes. Inga blodprov behövdes tas sa hon. De jag lämnade i april kan inte ha ändrats tills idag, det var dom hon gick efter. Hon trodde det berodde på graviditeten och hormonerna, så jag får vänta tills håravfallet avtar eller om jag till slut blir flintskallig. Snackade lite om min mage som är lite knas efter operationen, och hon sa att det nog är överflöd av galla i tarmen. Trevligt!? Nä.

Moa har verkligen varit skitduktig med Adrian medan jag var borta! Han hade varit snäll hela tiden, ätit och sovit en timme med. (Jag måste ju ta två bussar för att komma till vårdcentralen, så det tog lite tid)

Det var det de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback