lägenheten och lite annat

Datum: 2010-08-15 Tid: 13:13:09

Nu har jag kollat på lägenheten. Tyckte om den vid första ögonkastet, men efter lite tänkande och expertis från pappa så har jag tackat nej till den. Sovrummet funkade bra för både mig och Adrian, men sen när det blir dags för Adrian att få eget rum så skulle det inte finnas plats för att göra en sovhörna i vardagsrummet. + att det inte fanns någon diskmaskin ;)

Efter vi kikat på lägenheten gick vi och handlade. Köpte barnmat på burk till Adrian, potatis och majs. Det tyckte han inte om! Haha, gud så han grimaserade och slängde med huvudet. Så det fick bli en flaska istället. Han får lite gröt senare ^^ Det tycker han om iallafall.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Potatis och majs?????

Klart att han inte gillade det.

Ge honom köttbullar. :-)

Datum: 2010-08-15 Tid: 22:56:00
Postat av: Farmor

Tänk att jag har aldrig ägt en diskmaskin oaldrig önskat mej en sådan heller !Vad kan det bero på !!! Kram på dej:)

Datum: 2010-08-15 Tid: 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback