jäkla rubriker...

Datum: 2010-08-08 Tid: 20:32:23

Varit en bra dag idag! Sovmorgon, Ankan här på pannkakor och sen kom Fidde över på kaffe =) Han är iofs fortfarande här, men när han åker ska jag duscha och sen lägga mig och fortsätta läsa boken. Niice som fan! ^^

Adrian har varit så goo idag! Nästan inge gnällig alls och det verkar som att mjölkersättningen funkar, så vi fortsätter nog med den. Enda negativa är väl att han spyr mycket av den, men det gjorde han med den andra också. Nanen luktar iallafall bättre, haha!

Imorgon ska vi på möte med familjerätten. Fortsätta sökandet efter Adrians pappa. Herregud vad lång tid det tar, men jag hade väl kanske inte räknat med annat heller. Tycker det kommer bli otroligt spännande om vi får tag på honom och vad han beslutar sig för. Jag har inga förväntningar eller "krav", han får göra precis som han vill. Men jag önskar väl att han vill vara en del av Adrians liv, för Adde's skull. Alla barn behöver ju en pappa, tycker jag.

Nu har jag inte mkt mer att säga. Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback