jäkla grannar!

Datum: 2010-08-22 Tid: 12:56:00

Jäkla grannar till att ha fest då! Gick ju och la mig snortidigt, men vad hjälpte det när grannarna brötade på balkongen snett nedanför!? De kommer få tillbaka nästa helg, tänkte jag skriva, men det ska de inte alls. För det första kommer vi dra ut innan man måste dämpa sig. För det andra vill jag inte ha någon brakfest, bara lite förferra härhemma ^^

Adrian är pigg o go som vanligt! Han sitter i gå-stolen nu och leker ^^ Jag vill ju inte använda den för mycket, men nu kände jag för att ha lite ensamtid och då är den bra att ha! Han är så charmig med sitt lilla leende, lillfisen =) Syrran ska maila över bilderna från när Adrian lekte fotomodell, så vi får väl se om jag laddar upp några ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback