igår

Datum: 2010-08-01 Tid: 15:46:53

Var en jävligt trevlig kväll med Kalle, hans flickvän och Cheesecake =) Jag blev hämtad av Patrik för att kolla in Asien en sväng också, ett måste att åka dit när man är barnledig. Tack för skjutsen Patrik ^^ Blev lite vinglig, men inte för full. Kollade på slutet av Göta Kanal 3 hemma hos Kalle med, haha. Muppfilm!

Var så mys att få hem min plutt idag med, fick ett stooort leende av honom när han såg mig. Min gos! Han hade varit så snäll så hos mormor =)

Min barndomskompis Mickis och hennes karl kom hit på besök idag med =) Jäklarns nice! Har inte träffat henne på... jag vet inte hur många år! Skoj skoj! =)

Nu ska sega mamman vila, för barnet sover middag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback