han tog det som en karl!

Datum: 2010-08-18 Tid: 17:34:14

För det första tog min son fem-månaderssprutorna som en karl! Den första sa han inte ett knyst om, den andra var typ som att han skrek "men vagöru???" och sen var det bra med det. Min duktiga pojk! =)

Därefter mötte vi upp en polare till Adrian som går i samma spädbarnsgrupp och hans mamma. Vi gick runt och shoppade, och jag säger då det! Mycket kläder blev det, men jag är nöjd. Han fick även en stor väska som får agera skötväska ^^ Får se om jag kan lägga upp bilder på allt, Rachel lånar ju fortfarande min kamera, men jag kanske kan låna syrrans som hon inte använder =)

Gick och fikade en sväng också, och precis när vi gick ut därifrån började det spöregna! Ush! Men nu är vi inne och torra igen!

Update; Måste tillbaka till H&M imorgon, be dom ta bort larmgrejen på filten jag köpte! Hon tog bort en, men det var tydligen 2 då!? Trodde det var tjejen som gick ut innan oss som gjorde att det pep.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Glöm inte att ta med kvittot då.

Datum: 2010-08-18 Tid: 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback