grattis till mig!

Datum: 2010-08-28 Tid: 14:54:04

Idag blir jag gammal tant (25 år) och det märks!
Hoppade upp för mammi's trappor och så knäckte det till i höften.
Inte okej! ;)

Fick kaffe på sängen av mammi, Adde, Moa och Moa's tre tjejkompisar.
Haha, skoj och bli utstirrad så när man är nyvaken ;)

Idag blire lite party och lillfisen är hemma hos mormor.
Men jag och min höft tar det ganska så lugnt iallafall.
Mammi köpte pizzor som vi kan förfesta på, tack!
Vi spelade på maskiner på pizzerian, stoppade i
130 kronor sammanlagt och plockade ut
350 ^^ Pizzorna betalade sig själva!

Tack för alla gratulationer och presenter! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

De blev inte speciellt bra, för ljust i hårbotten.. ska köpa en mörk färg och göra de igen. hehe

Datum: 2010-08-29 Tid: 19:50:05
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jonas

Förlåt att jag glömde, men bättre sent än aldrig. GRATTIS till en toppentjej

Datum: 2010-08-29 Tid: 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback