fylla eller inte fylla, det är frågan!

Datum: 2010-08-20 Tid: 15:20:33

Fyfan så skönt! Nu har jag köpt upp mat till Adrian som räcker i typ en månad, sen har jag köpt 2 paket blöjor. Nu slipper jag tänka på det ett tag! Dessutom har jag pengar kvar så jag klarar mig tills de andra pengarna kommer, Adrian har det han behöver nu iallafall. Både i kläd- mat- och blöj-väg ^^

Adrian måste känna på sig när han ska iväg till sin mormor, för som jag sa tidigare är han alltid ledsen hela den dan typ. Utstrålar jag en annorlunda energi den dagen jag blir barnledig? För som sagt är han lugn och snäll när han kommer hem till henne sen. Skulle ju träffat Nicole i Knalleland nu vid tre, men jag orkade verkligen inte efter hans massa skrik! Vi får ta det en annan dag istället. Adde har åkt hem till mormor nu iallafall.

Strax efter halv sex ska jag möta upp Emma för att käka innan Koffa's spelning. Blir kinamat, så jäkla gott! Och efter spelningen ska vi biljarda. Jag känner för att dra på mig en redig fylla men samtidigt inte... Det får bli en mellanfylla helt enkelt. Adrian kommer inte hem förrän efter två någon gång imorgon, så har en stund på mig att vara bakfull med ;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hehe,,ja,,han har varit ganska lugn här,,lite smågnäll bara mommos pöjk,,nu sover han gött,,kram

Datum: 2010-08-20 Tid: 21:29:58
Postat av: Farmor

Trodde det bara var fyllgubbar o A-lagare som tog sej en riktig fylla !!!??? Inte en ung tjej. Jag är nog inte alls med min tie!!:)

Datum: 2010-08-21 Tid: 09:40:47
Postat av: Farmor

Kan inte stava idag, tid ska de va på slutet..

Datum: 2010-08-21 Tid: 09:42:33
Postat av: Hermannsolveig

Sehr schon, gut gemacht

Datum: 2011-03-03 Tid: 09:47:38
http://hermannsolveig.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback