fredagen den 13onde

Datum: 2010-08-13 Tid: 22:38:29

Känt mig helt konstig idag, trött som fan och en jävla skallebank. Mot kvällen blev jag otroligt kaffesugen och kom på att jag inte druckit en enda kopp på hela dagen, men efter första koppen kände jag mig bra igen. Kaffeberoende? Japp! Som tur är har syrran vart en ängel och hjälpt mig med Adde idag. Han har varit riktigt gnällig, så nu tror jag det är en tand på g. Synd om mitt lilla hjärta om han lider av det, vet ju själv hur det är när jag har tandvärk.

På tal om tänder så fick jag en kallelse till tandläkarn lite senare denna månad. Jag hade glömt bort att meddela att jag vill komma när jag behöver det, och avbokar man så får man betala för det ändå så lika bra att gå dit. Jag tror farbror tandläkare kommer skälla på mig. Men vi får se.

Och nu kan jag berätta om min present! =) En tjej som jag lärt känna via facebook-gruppen jag skapade åt Hailey har verkligen engagerat sig och hjälpt Rachel (och mig med) på många olika sätt. Hon beställde t-shirtar med trycket nedan, och jag fick också en =) Tack så mkt Beckah!

Nu ska jag lägga mig och börja läsa tredje boken i Twilight-serien. Har läst de två första som är på ca. 450 sidor vardera på mindre än en vecka. Man blir fast, och jag mitt dumma fanskap ligger och läser till långt in på natten. Inte bra inte, men på dagtid har jag ju inte så mycket tid för läsning... Jaja, godnatt i vilket fall som helst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback