första ord

Datum: 2010-08-23 Tid: 19:51:36

Jag frågade Adrian på skämt om han kunde säga mamma. Då rapade han högt, och jag tycker nästan det räknas. Haha! Ni som umgås med mig vet varför ^^

Men faktiskt så härmar Adrian mig när jag säger "heeej" och "aj", låter ballt ^^ Men det räknas väl först när han är medveten om vad han säger va? <--- Kräver ett svar av någon, gärna flera!

Adde sitter i gå-stolen nu och när jag skulle gå ut i köket så följde han nästan efter. Han börjar få kläm på hur man tar sig framåt i särskild riktning. Jag är fortfarande lite emot gå-stolen men han trivs ju så bra i den. Dilemma. Nu har han satt armbågen mot det lilla bordet på den och vilar huvudet i handen, så sööt! ^^

Har fortfarande inte fått bilder från syster, den latmasken. Vi får väl se när jag får dom. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback