den envisa kampen

Datum: 2010-08-23 Tid: 09:43:34

Den envisa kampen om att få Adrian att sova middag i sin egen säng fortsätter! Han vill somna i soffan, men jag vill att han ska bli bekväm med att somna i sängen. Vem av oss tror ni vinner? ;)

Min teori som sätts i praktik är att lägga honom i sängen och sen ställa mig utanför hans rum och lyssna. Smågnäller han bara lite så står jag bara kvar, men börjar han gråta så går jag in och tröstar. Till slut kommer han nog acceptera att somna i sin egen säng på dagtid (innan har jag ju låtit honom somna där han är). Men om han inte accepterar det utan att han gråter varje gång, vad gör jag då? Äh, det får jag klura ut sen isåfall =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ett fett tips är att börja läsa böcker redan nu! Alexanders syster och dom har gjort det för harry sen han var mini och han älskar de! Nattningen går lätt som en plätt och har gjort det väldigt länge.

Datum: 2010-08-23 Tid: 11:33:52
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback