bvc idag!

Datum: 2010-08-18 Tid: 08:33:23

Idag är jag uppe med tuppen utan att klaga. Nu ska jag ta min pappas råd att inte sova något mer efter att Adrian vaknat på morgonen så jag kan sova på natten istället. Jag har tänkt ändra på mina morgonvanor, men inte orkat förrän nu...

Idag ska Adde till bvc för första gången på över en månad. Ska bli jäkligt spännande att se hur lång han är och hur mycket han väger. Och om jag inte tror fel så är det dags för hans fem-månaders spruta! Ish, jag gillart inte! Det är inte så farligt, men förra gången han fick sprutor blev han jätteledsen såklart. Men det gick fort över. Det jag är orolig för är hur han kommer bli efteråt. Feber? Otrolig trötthet? Men det går nog bra! ^^

Är även en stor dag för min syster. Min lillasyster Moa börjar 7an idag. Högstadiet! Hon är inte liten längre. Det är väl bara en tidsfråga innan hon springer ute med sina kompisar med häxblandning och tjuvröker. Eller som jag gjorde: Rödvinet Aurora (billigt skitäckligt rödvin) och eftersom jag inte hade en korkskruv tröck jag ner korken i flaskan med en penna. Nej Moa, fortsätt vara min oskyldiga lillasyster! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback