vuxenpoäng

Datum: 2009-09-01 Tid: 16:04:58

Nu har jag fått mig lite mer vuxenpoäng. Har skaffat Visa-kort, innan hade jag Maestro. Och ärligt talat, Maestro suger ju! Så nu kan jag beställa saker enklare från nätet och betala taxi med kort ;) Åker ju rätt mycket taxi när det festas, då orkar man inte med buss.



Annars händer inte mkt. Ska bara ta det lugnt idag. Enda vettiga är väl att boka tvätt-tid. Tråk! Men kommer säkert inte få någon tid på länge, för i detta skithus får vi bara boka tid två gånger per månad. Hur stört är inte det? Jaja, hoppas på att flytta snart ändå så.

Solen skiner idag, men jag ska lägga mig i soffan och vila. Tröttare än tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback