visslar vårvisor

Datum: 2009-09-21 Tid: 18:45:22

Hösten har knappt börjat, och ändå så märks det att jag längtar till våren. Kommer på mig själv med att vissla "blåsippan ute i backarna står" och "barfota utan strumpor och skor". Gör inte mig något iofs, söta visor är de ju allt! Vad finns det för höstvisor man kan vissla på?

Jobbet idag gick bara fint, snabbt och smärtfritt. Efteråt fikade jag med Sofia =) Rachel och Daniel kom förbi en sväng med. En dag utan att träffa vänner är en tråkig dag, oftast. Om man inte bara känner för att ligga inne och slappa. Det är så olika det där!

Sofia kommer förhoppningsvis upp med "Män som hatar kvinnor" till mig idag, så ikväll blir det till att kika på den. Och till helgen vill jag se uppföljaren i så fall.

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback