ingen dusch-människa

Datum: 2009-09-09 Tid: 10:28:55

Det var ett bra jobb-pass igår kväll och natt. Övertalade morgontrötta Emma igår att äta frulle med mig på Orion innan hon började skolan kl 9.00 idag (det är ju såå jobbigt att ta sig ner till stan och äta frukost istället för att äta hemma. Dessutom är utefrukost mycket lyxigare!).

Nu ligger jag i sängen. Ska hoppa in i en dusch snart, men är inte alls på dusch-humör. Kan jag inte ta hand-dammsugaren istället och bli ren? Jag känner inte för att bli blöt och kall (jo, man blir svinkall när man går ut ur duschen). Fattar inte hur folk kan älska att duscha! Jag gör det enbart för att bli ren, men jag pinas. Jag är hellre en badkars-tös. Ligga och slappna av i hett vatten, då blir det en helt annan känsla när man kliver upp än vad det blir efter en dusch. Bojkotta duscharna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback