tvätting tvätting

Datum: 2009-09-02 Tid: 20:42:43

Nu är tvätten på torkning, inga missöden denna gång! (Nån gång när jag tvättade råkade jag ju tvätta i 90 grader istället för 40 eller 60, vad jag nu skulle tvättat i). Snart är det dags att hämta alla rena kläder ^^ Och ikväll ska jag hänga in i skåpen direkt. Har en tendens att låta sånt ligga en låååång stund!

Glömt käka middag idag, så ligger här i sängen med en skål med fil och flingor. Hur gott är inte det på en skala? Hur gott som helst. Och det bästa är att det kyler tanden, som trots mitt tandläkarbesök fortfarande värker. Inte lika mycket iofs, men den känns.

Sofia och Jossan kom över på kaffe idag. Dom är fan totalt bänga! De har slagit vad om vem som kan vara utan sex längst, hallå eller!? Och straffet för förloraren ska vi inte ens gå in på, haha, puckon!

That's all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback