nallebudet.se

Datum: 2009-09-04 Tid: 11:28:51

Nu har jag varit och snabbfikat med Rach. Hon skötte sig bra enligt ägaren, duktig kicka! Gick på stan en sväng sen, jäklar vad det regna! Besökte flera butiker men köpte ingenting. Kors i taket!

Busschauffören som körde bussen hem förklarade att han ville samla tankarna och så innan han började köra, en av hans kollegor hade gått bort idag. Hon hade jobbat för Västtrafik i 30 år. Ush, tungt sånt! Tycker döden kan ta ett sabbatsår ett tag! Några år eller så. För jäklar vad han kan ställa till det >_<

För ett par dagar sen beställe jag ett nallebud till mammi. På nallebudet kan man välja mellan ett flertal olika söta nallar, något gulligt tillbehör och ett kort, och det levereras dagen efter beställning (om man beställer innan ett visst klockslag). Så vill ni göra någon glad: ge bort en nalle via nallebudet =) Detta är nallen jag gav:

På kortet (du kan välja mellan flera olika skrivstilar) skrev jag:

"För att du är den du är! Kram/ Tess"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback