morgonpladder

Datum: 2009-09-04 Tid: 08:58:57

Nyss hemkommen från en kväll och natts jobb. Det var nice! Önskar att jag hade jobbat fler nätter dock, kliva upp en timme innan man slutar och sitta o tjöta med personalen på boendet. Trevligt det! Fast det var inte så trevligt att busschauffören som skulle köra 15.10-bussen igår till Dalsjöfors bestämde sig för att inte dyka upp. Fick vänta en halvimma extra och kom 40 minuter försent. :/ Men det var lugnt ändå! ^^

Snart ska jag ut i regnet igen. Ska till Rachel's praktikplats och fika med henne. Hon praktiserar på ett fik/lunchställe, så det ska bli kul o se hur hon har det. ^^

Annars ska jag till mammi idag, blir nice det! Hur står det till med er?

Kommentarer
Postat av: Therese

Näe! Haha. Jag är ju så dålig på sånt!



Verkar som du har fullt upp idag! Nice! Trevlig helg!

Datum: 2009-09-04 Tid: 10:23:10
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback