måsten måsten

Datum: 2009-09-03 Tid: 13:34:04

Nu har jag tagit tag i alla olika måsten. Ringt hit och dit, betalat de sista räkningarna, bokat en ny tandläkartid osv. Ska till tandläkaren igen nästa fredag. Bara vanlig undersökning, men det blir bra, för då vet jag hur mycket vi ska fixa till i munnen i framtiden. Jag tänkte att nu ska jag fixa precis allt så de blir fina o bra igen, så jag slipper framtida besvär!

Jobbar kväll och natt idag. Stör inte mig nånting, för imorgon får min brukare åka hem igen! ^^ Vi slipper korttidsboendet i Dalsjöfors nu och kan återgå till de vanliga rutinerna. Sköönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fylla i lönelistan. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback