lektanten!

Datum: 2009-09-17 Tid: 19:41:52

Idag efter jobbet var planerna att åka till Jessica (med k kanske?) och Veronika och dricka kaffe. Riktigt trevligt måste jag säga! Har lekt med dinosaurier också med the kids, och spelat det där spelet där man frågar "Är det en kille?", "Har han vitt hår?", "Glasögon?" också. Tiss the lektant! Synd bara att energin inte är den bästa när man jobbat. Får allt ta och leka någon ledig dag istället =) Barnen fyller snart fem båda två, så energi måste det finnas ett lager eller två av ^^

Nu ligger jag hemma och bara slöar, riktigt skönt! Och så lyssnar jag på en fin ballad av Markoolio (I know, liksom what?!) Denna lyssnar jag på:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback