jobbstrul

Datum: 2009-09-06 Tid: 19:25:30

Jag verkligen ogillar när det krånglar på jobbet, speciellt på helgerna! Den ordinarie assistenten som skulle jobbat ikväll är sjuk, och vikarien som skulle jobbat för henne fick akut förhinder. Inte mycket man kan göra åt saken, men ush! Och assistenten som jobbat dag fick jobba själv för den andre assistenten blev också sjuk (vi är ju två st på dagspassen). Hon kunde dock inte jobba hela kvällen, så jag får hoppa in några timmar tidigare eftersom jag tog denna natten extra. Det är smällar man får ta ibland.

Vischy kom över på kaffe ikväll. Nice med lite sällskap och snacka lite skit! Jag blir ju nästan knäpp när jag är själv en hel dag. Dock måste jag säga att jag har blivit mycket bättre på att umgås med mig själv, det klarade jag knappt av innan. ^^

Haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback